  • Data: 2018-10-21 20:34:18
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 października 2018 16:39:39 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    > o efektywnosc sprzatania, bo do sprzatania a nie wyjmowania pojemnika robi
    > sie takie odkurzacze, to w moim stosunek jakosci do ceny jest kilka razy
    > lepszy niz w Twoim. Twoj bylby lepszy jak by zbieral 7 razy wiecej smieci
    > niz moj.

    Nie da się nawet porównać efektywności - mój w 50 minut sprząta kilka
    pomieszczeń i sprząta 100% powierzchni. Twój puszczony u mnie w domu
    na 100% na jednym ładowaniu nie zwiedziłby wszystkich pomieszczeń i
    nie odkurzył absolutnie *każdego* kawałka podłogi. A dla mnie odkurzenie
    nawet 90% powierzchni to jak nie odkurzenie niczego - bo i tak trzeba
    pozostałe 10% ręcznie odkurzyć. Dlatego taki chaotyczny nie ma
    najmniejszego sensu. Miałem kiedyś taką zabawkę z viledy co jeździła
    chaotycznie i chyba nigdy sama z salonu nie wyjechała. Roborock jak jest
    szczelina 35cm (mam taką za rogówką) to tam wjedzie i wszystko odkurzy.

    Po co mi odkurzacz, po którym trzeba i tak odkurzać ręcznie?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.