  • Data: 2010-10-23 17:55:49
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i9u2cb$qt4$1@node1.news.atman.pl...

    > Co to za komputer na 170W? Ja mam zasilacz 350W (bez monitora) i ledwo
    > zipie. Ale nie mam żadnej wypasionej karty graficznej, bo musiałbym
    > jeszcze z 200W na kartę dołożyć.

    Ten z którego właśnie piszę.
    To nie jest komputer do gier. Potrzebuję go tylko do obsługi urządzeń
    pomiarowych w warsztacie jak analizator widma, generatory sygnałowe i jako
    komputer warsztatowy z programami do projektowania dla elektronika i z
    dostępem oczywiście do netu.
    Nawet teraz włączyłem watomierz i z monitorem pobiera około 170W. Sam
    komputer od 90-110 w zależności jak zapracowany.
    Celeron 1,7, 512MB, 300GB HDD, ATI All in Wonder 7500 z TV tunerem.

    > A wracając do tematu. Jaka jest kubatura tego pomieszczenia? Ciepło
    > właściwe powietrza jest znane, jak podstawisz te 300W (sorry, nie wierzę w
    > 170W) z komputera to wyjdzie ci o ile stopni jesteś w stanie podgrzać
    > powietrze w tym pomieszczeniu np. w 10minut.

    Nie chce mi się liczyć. Same skosy. Podłoga około 19m2.

    Marek