  • Data: 2010-10-24 01:22:32
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c194d6e4-010c-4ca7-a1c0-d59df3d01db9@h7g2000yqn
    .googlegroups.com...

    > Ogólnie powiedziałem co chciałem. Grupa polega na dzieleniu się
    > doświadczeniem i wiedzą, więc to czynię. Odradzam takiego rozwiązania
    > bo zupełnie nie wiem czemu to ma śłużyć. Jeżeli garaż jest ogrzewny to

    Garaż NIE jest ogrzewany a tylko ocieplony - porządnie.

    > wychładzanie wilgotnym powietrzem

    wg. wielu osób jest to w miarę suche powietrze, biorąc pod uwagę
    pomieszczenie do jakiego się je doprowadza oraz to, że jest to pomieszczenie
    nie ogrzewane..
    Zauważ, że nie raz była tu toczona dyskusja o tym że rekuperacja przesusza
    powietrze w domach. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to pojęcie względne
    ponieważ to samo powietrze w innej temperaturze będzie wilgotne (wilgotność
    względna).

    z domu jest bez sensu. Jeśli to
    > powietrze ma go grzać to grzybowa katastrofa. Rób jak chcesz,
    > podzieliłem się swoim doświadczeniem i wiedzą.
    > Pozdrawiam

    Dzięki za ostrzeżenie. Będę obserwować. Latem i w okresach przejściowych nie
    będzie problemów a zimą zobaczymy. Zawsze jest przecież anemostat, który
    można zamknąć.
    Całość w wentylacji garażu zrobiona jest na bazie anemostatu który został
    zainstalowany przed wyrzutnia ścienną która istnieje swoją drogą