  • Data: 2010-10-23 19:01:56
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-10-2010 o 23:03:11 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

    > Zeby dobrze dzialala to wypadaloby miec. Wlasnie wrocilem od kumpla
    > ktory ma zwykla grawitacyjna w starym domu typu "kostka" i po
    > ociepleniu chaupki styro, montazu szczelnych okien.. Wlasnie pojawila
    > mu sie piekna kolorowo-zielona plesn w naroznikach dwoch pomieszczen.
    To też można powiedzieć że klasyka, narożniki zewnętrzne są zawsze
    zimniejsze od reszty ściany i jeżeli w pokoju jest dużo wilgoci to tam
    się ona wykropli w pierwszej kolejności, poza tym ruch powietrza jest tam
    dużo słabszy albo nie ma go wcale.

    > A na szybach para. Jak napisal Ghost - "klasyka" :-)
    >
    > Wlasnie zamawia nawiewniki na okna i bedzie powiekszal szczeline w
    > drzwiach lazienkowych (kratke) - ciekawe, ile ciepla tym sposobem
    > wywieje w komin ?:)
    Sporo, ja to zawsze powtarzam chociaż Maniek się ze mną kłóci :)
    że przez wentylację mozna z dobrze ocieplonego domu wywiać 30-40%
    ciepła w całym bilansie strat.

    --
    Pozdr
    JanuszK