  • Data: 2011-12-01 13:33:55
    Temat: Re: z czego podłoga na strychu? OSB, MFP, coś innego?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "shaman" <g...@m...pl> wrote:

    > Możesz napisać nieco więcej? Twoje rozwiązanie wydaje się najbardziej
    > "profi" :) Ten ruszt to jakaś kratownica? I w jaki sposób utwierdziłeś
    > podkładki? Mam taką przypadłość, że na rozwiązania najprostsze
    > najtrudniej mi wpaść. :)

    Co tu więcej pisać? 4m łaty są po prostu nabite na jętki gwoździami 100 albo 120
    tak jak nabija się je na krokwie. Przed przybiciem każdej łaty sprawdzałem
    poziom jętek za pomocą długiej łaty aluminiowej. Jeśli gdzieś brakowało,
    wkładałem podkładkę lub klin w miejscu bicia gwoździa (gwóźdź trzyma łatę i
    podkładkę). Podkładki przygotowałem z odpadów z łat za pomocą hebla.
    Łaty powinny być ułożone tak, aby podpierały krawędzie płyt (płyty mają się
    łączyć na łacie).
    Płyty przykręcałem do rusztu wkrętami fosforowanymi.
    Warto również pamiętać o wniesieniu płyt na strych przed zamocowaniem rusztu.
    Cała robota zajęła mi tydzień (popołudniami po pracy), wykonałem ją sam za
    wyjątkiem wrzucenia płyt na strych.

    --
    Bartek