  • Data: 2010-06-29 10:03:47
    Temat: Re: zabezpieczenie przed licznikiem
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panslavista pisze:
    > "Szymon Łuczak" <s...@w...pl> wrote in message

    > Zwróć uwagę na merytoryczne odpowiedzi innych grupowiczów. Zastanawia
    > mnie to jakie masz wykształcenie, bo podstawowe czy średnie daje wiedzę jak
    > przeliczać jednostki.w układzie SI.
    > Mam 63 lata - SI weszło do użycia już po tych moich edukacjach, a jednak
    > potyrzebną mi część opanowałem bez trudu. piszesz o domu i MW, więc to ma
    > być test delikwentów zajmujących się pisaniem na grupy. Nie szanujesz ludzi
    > i ich czasu. Masz problem to podawaj zharmonizowane dane i warunki brzegowe
> [...]
    Jeżeli mój szanowny przedmówca przeczytał by _MÓJ_ pierwszy post
    zauważyłby słowo "laik" które skierowałem do mojej skromnej osoby.
    Nie jestem i nie robię siebie eksperta we wszystkim bo wiem iż jest to
    dziedzina niewielu osób które zapewniam nie siedzą na grupach
    dyskusyjnych tylko zarabiają potężne pieniądze sprzedając swoje pomysły
    i idee koncernom. Jak już pisałem tez w moim pierwszym poście znam się
    na innych rzeczach dlatego też pytam ludzi którzy w tym siedzą od lat.
    Odnosząc się do Pana wypowiedzi powyżej nie pisze o domu i MW tylko
    napisał to inny kolega i nie napisał MW tylko MWh co na moje laickie oko
    jest zgoła czym innym. Ale może zatwardziałe trwanie w niewiedzy jest
    już tak ugruntowane, iż nie rozróżniam jednostek.

    Więc jeśli można skończmy tę jałową dysputę i przestańmy wysyłać w sieć
    opierającą się na 7-warstwowym modelu OSI/ISO poprzez stos protokołów
    TCP/IP jałowych ramek danych w których nic nie ma poza bitami
    parzystości a które potem trafiają do warstwy prezentacji i aplikacji po
    czym wypalają piksele w moim i Pana monitorze LCD stworzonym (bez
    znaczenia na markę) w laboratoriach Samsunga, który nomen omen potem ma
    problem z ich wymianą na nowe.

    Jeżeli chce Pan podyskutować na tematy, które są moja domeną będę czuł
    się zaszczycony, niemniej jednak jak napisałem w pierwszym moim poście w
    prądzie jestem laikiem. EOT.