  • Data: 2013-06-06 09:40:03
    Temat: Re: zaczynamy sezon grzewczy? :)
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mi tam sie pompa czasem w nocy wlaczy i bufor dogrzeje, zeby potem przez
    reszte doby to cieplo powolutku oddawac. Wspolczuje palacym w piecach - cala
    ceremonie odpalania co 2-3 dni urzadzac w srodku wiosny :-)
    pozdr.

    Ja jeszcze swojego kotła na miał/ekogroszek nie wygaszałem od września,
    dogrzewa mi wodę i czasami dom jak spadnie temp poniżej 22stopni

    jak narazie na 260m2 (łacznie z piwnicami bo tyle ogrzewam) z wodą spaliłem
    węgla za 1700zł

    więc nie jest źle ;)

    raz na 2tygodnie czyszczenie popielnika, zajmuje 2do3minut, wciągam,
    wkładam zapasowy i wrzucam zawartość do pojemnika na zewnąrz

    pozdrawiam