  • Data: 2013-06-07 12:47:32
    Temat: Re: zaczynamy sezon grzewczy? :)
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f0a8c366-bd97-4fc2-862a-9fe5a2dd0e5f@googlegrou
    ps.com...

    > ten sezon sprawdzimy ile b?dzie kosztowa?o ogrzewania wody ekogroszkiem

    Na bank wiecej. ja z roznych przyczyn musze grzac CWU to lato weglem.
    Gorniak rusza sie co dwa dni. 300 l dobrze ocieplona....
    szacunkowo wyjdzie mi ok pol tony na +-170 dni grzejnych na sama wode. Pol
    wiadra malego wegla, 5 - 7 kilo. No chyba ze wiecej jak waga zle wazy....,
    sprawdze.
    Ale rozpalasz dobijasz zapominasz. w ekogroszku bedziesz miec cale okresy
    podtrzymania. To nie jest za darmo. Ja moge miec te pol tony za 250-400
    ziko, w zaleznosci od tego czy kartki kupie....

    Coś mi się tak wy daję też ze będzie drozej, bo wstępnie na 2 tygodnie idzie
    mi 136kG węgla
    ale w tym jest czasam dogrzanie budynku