  • Data: 2009-11-04 22:29:33
    Temat: Re: zagadki o pszczołach
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SJS pisze:

    >>> 1. Jak temperatura jest w ulach latem?
    >>> 2. Jak temperatura jest w ulach zimą?
    >>> 3. Ile matek może być w jednym ulu?
    >>> 4. Jaki zakres informacji przekazują sobie pszczoły?
    >>> 5. Ile oczu mają pszczoły?
    >>

    > to podaj je

    Sprawdzasz mnie ? :-)
    1.34C gdy jest czerw czyli latem
    2.20C
    3.jedna, nie uwzględniając wylęgających się z których powodu stara jest
    wyprowadzana z ula, o innej liczbie info nie spotkałam
    4. o pokarmie / odległości od ula i kierunku względem słońca/-
    odpowiednim lotem , o zagrożeniach wydzielając feromony
    5. 5-2 podstawowe i 3 przyoczka
    6. robotnice woszczarki mają w odwłoku gruczoły, wydzielina jest
    wytwarzana z węglowodanów, po zaschnięciu powstaje wosk

    Pewnie coś uściślisz lub dodasz- chętnie się dowiem

    Pozdrawiam, Barbara