  • Data: 2023-06-18 20:52:43
    Temat: Re: zajęcie pasa drogowego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2023 o 20:32 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Urzędnicze schematy się przełamuje własną inicjatywą.
    > Napisz pismo wyjaśniające, że nie zajmujesz pasa drogowego i zgodnie z
    > rozporządzeniem opłata
    > wyniesie zero i zgodnie z tym nie musisz płacić.
    > Oni będą mieli dupokrytkę a nie będa mieli odwagi oprotestować.

    Chyba tak zrobię, rozmowy na żywo nic nie dają.
    Do tego zjazdu mam zrobić też projekt techniczny (kolejny 1000, robi to
    uprawniony budowlaniec) + projekt organizacji ruchu :-) - kolejne 500 zł.
    Wykonawcy chcą od 150 do 260 zł za m2 (bez kostki, mam swoją na placu).
    18 lat temu identyczny zjazd na działce obok zrobiłem za 60 zł/m2 bez
    żadnego wkładu własnego.
    Wykonawca sam wszystko załatwiał.

    TG