  • Data: 2010-11-14 20:51:23
    Temat: Re: zalana ³azienka
    Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powtórzę pytanie: czy dla łazienki ok. 5m2 na piętrze (suszenie
    > naturalne od dołu
    > i góry) też konieczna taka kosztowna metoda suszenia jak w domku na
    > parterze?

    Ja bym zdał się na naturalne suszenie. Takie zalania w blokach są na
    porządku dziennym i nikt tego nie suszy jakimiś specjalnymi metodami.
    Ja swego sąsiada zalałem już dwukrotnie, moich rodziców tez zalewano i
    nic nie suszyliśmy. W końcu beton dobrze absorbuje wodę inic mu się
    nie stanie, dodatkowo masz zapewne teraz czynne CO i przesuszone
    powietrze.
    Adam