  • Data: 2010-02-03 07:25:41
    Temat: Re: zaniżanie wartości nieruchomości
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof L <l...@o...pl> napisał(a):

    > Jesteśmy z żoną w trakcie zakupu działki ( od 4-ch m-cy).
    > Podpisaliśmy umowę przedwstępną, zapłaciliśmy zaliczkę ( nie zadatek).
    > Załatwiliśmy wszystkie dokumenty do kredytu i złożyliśmy wniosek (50%
    > wartości).
    >
    > Wczoraj sprzedający oświadczył, że chce zaniżyć wartość u notariusza,
    > ponieważ

    No przecież zawsze możesz wynegocjowac niższa cenę dopóki nie załatwisz
    notariusza. Chyba sie bank nie obrazi.

    Wg. mnie idź do notariusza, zawrzyj umowę z niższą ceną. Koniec.

    Jak chcesz być/jesteś uczciwy, to się wycofaj lub zapłać sprzedającemu po
    podpisaniu umowy NOWĄ, NIŻSZĄ cenę... na pohybel oszustom.

    Pzdr,
    g-jaro