  • Data: 2010-01-03 00:28:49
    Temat: Re: zasobnik c.w.u. gdzie zawiesic
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasobnik stojacy odpada bo nie ma miejsca - tak ?

    miejsce mam i nie mam. Jest to mala kotlownia na paliwo stale
    i kazdy skrawek sie dla mnie liczy na skladowanie opalu wiec
    nie chce zajmowac niepotrzebnie miejsca, jezeli nie ma takiej koniecznosci.

    > Wrzuc ludziom rzut tej kotłowni to moze cos konstruktywniejszego uslyszysz
    > choc skoro projekt otwarty - to uderz po prostu do architekta.

    uderzylem i chial mi fundament tam robic. Jak to bedzie niezbedne to
    tak zrobie, ale to jest kolejny koszt. Wiem ze wielu powie kilka stowek,
    przy tak duze inwestycji... to prawda, ale kilka stowek tu kilka tam i sie
    zrobi 10% wiecej wartosci domu a za to moge kupic choc by samochod.
    Ja mam z natury podejscie nie mnozenia bytow ponad potrzebe.
    Sam projektowalem moj wymarzony dom robilem to tak, aby koszt budowy
    mnie nie zabil i kroilem ja na miare moich potrzeb/funduszy. I tak wpadna
    nieprzewidziane
    wydatki wiec nie chce ich jeszcze pomnazac swiadomie.

    Pzdr
    Darek