  • Data: 2009-02-09 09:42:10
    Temat: Re: zawór napowietrzający
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gmnc3h$sse$1@inews.gazeta.pl...

    > dodam jeszcze, że w przyszłości chciałem go zabudować g/k bez dostępu, czy
    > są takie "zamontuj i zapomnij", czy to niedobry pomysł?
    >
    > pozdrawiam
    > robert

    Moim zdaniem kiepski pomysł.
    Z tego co wiem z zaworami napow. są problemy.
    Sam miałem dać takowy ale sobie odpuściłem i walnę
    dziurę w dachu i zrobię wywiewkę.
    Jeśli ten pion nie zawiera WC a jest tylko jakas umywalka czy wanna
    to można się pokusić. Miałem zastosowac taki przy zlewie w kuchni bo jest
    spory kawałek poziomy zanim dojdzie do pionu, ale zamiast tego dałem rurę
    100 i też nie będzie kumkania
    a awaryjność mniejsza.
    Osobiście nie miałem styczności z zaw. napow. i mówię co słyszałem.
    Ale może ktoś sprawdził na własnej skórze...

    Pzdr
    J23