    From: shaman <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zbrojenie ławy 4fi16 - norma czy przesada?
    Date: Tue, 30 Jun 2009 10:02:05 +0200

    Jarek P. pisze:

    > "shaman" <s...@o...pl> wrote in message

    > Spytaj konstruktora, dlaczego takie ławy dał, być może się okaze
    > własnie, że założył jakiś bardzo kiepski grunt (choć wtedy nie rozumiem,
    > dlaczego taka mała szerokość i wysokość ławy).

    Dostał dokumentację geotechniczną i sam obliczył taką nośność gruntu jak
    podałem. Z jego obliczeń szerokość ław wynosi pomiędzy 18 a 26cm! 35cm
    przyjął żeby móc na tym postawić ścianę.

    Zbrojenie mnie totalnie dziwi - zastanawiam się czy przypadkiem za moje
    pieniądze nie kupuje sobie podwójnie spokojnego snu.

    a to jest akurat cenna informacja :)

    PZDR
    Shaman