    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zioła
    Date: Fri, 20 Jan 2012 15:48:23 +0100

    W dniu 2012-01-20 11:00, Bbjk pisze:

    > A u nas jest dużo miejsca i raczej jeszcze mało kwitnących bylin. Ten
    > "ogród" to nieco spadzista laskowata łąka z piaszczystym podłożem,
    > sieję/sadzę kępy kwiatów, ale głównie rosną drzewa, w tym leśne i
    > krzewy.
    >Mam dużo kwiatów cebulkowych z Chrzypska, znasz to ogrodnictwo?,
    :)
    Znam ze słyszenia bo znajomy w Buku uprawia kilkanaście odmian irysów
    i wozi im albo do Holandii

    > trochę róż z Rosarium w Radlińcu (wiele wymarzło rok temu mimo
    > chochołków) - te dwa ogrodnictwa bardzo sobie chwalę,
    :)
    Z Panem Adamem Chodunem znamy się osobiście
    > jak i szkółki kórnickie.
    :)
    Szkółki Kórnickie znam ale ja jeździłem do Dziećmierowa
    gdzie mają pola uprawowe i stamtąd brałem towar

    >Twoje trawy są ładne, ale jakoś chyba nie widzę ich u nas,
    > mamy psy i plątałyby się w trawach, z tego powodu tez nie ma wgłębionego
    > basenu ani oczka wodnego, nie ma pięknych klombów - jest raczej
    > naturalnie, trochę nieporządnie.
    :)
    Masz złe wyobrażenie o trawach
    Naprzykład taka Wydmuchrzyca piaskowa wielokrotnie była u mnie kupowana
    właśnie do obsadzania wybiegów dla psów.
    Jest ona dosć wysoka, twarda , niewrażliwa na obsiusianie i dobrze
    rośnie nawet na piaskach i ladnie wygląda

    Moge polecić wiele traw którym psy i koty nie są straszne
    i bardzo lubią wylegiwać się w cieniu lub spać w ich gęstwinie nawet
    podczas deszczu
    http://www.dobrepole.pl/Miscanthus%20sinensis%20%22K
    lein%20Zeber%22_-_miskant%20chi%C5%84ski_npol_1073.h
    tml
    ( to u mnie i jeden z moich kotów)

    http://www.dobrepole.pl/Miscanthus%20x%20giganteus_-
    _miskant%20olbrzymi_npol_1348.html
    ps. ten buszmen to ja . Miscanthus z tej fotki wtedy nie miał jeszcze
    pełnych wymiarów ,

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262