  • Data: 2017-03-30 21:59:58
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-30 o 07:27, Kris pisze:

    > A ktoś jeszcze tak dobiera?

    > Jednocześnie podając parametry dla grzejników jakie stosuje 10% budujących

    Takie były normy i w np blokach nieocieplonych nadal tak jest.
    A mniej niż 50-60st na grzejnik nie dasz bo będzie większy od okna :)
    a to nadal 2,5-3 razy tyle co z podłogówki i tyle razy większe straty.
    Ja mieszkałem przez 8 lat w ocieplonym bloku, mieszkanie narożne i za
    ogrzewanie (64m2) płaciłem tyle 10 lat temu co teraz za dom 210m2
    powierzchni grzanej.

    --
    Pozdr
    Janusz