  • Data: 2017-03-30 23:43:22
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-30 o 23:30, Lisciasty pisze:

    > Experymenty to dobra rzecz, ale na szczęście nie masz do tego kominka
    > z płaszczem ;)

    No z plaszczem to nie. :-)
    Do kompletu dodam, ze kiedy robilem swoja podlogowke to w tamtych
    czasach (jakies siedem lat temu) wiekszosc ludzi pulaka sie w glowe, ze
    niezdrowe, albo bedzie zimno czy cus. Z Adamem Sz. swego czasu na tej
    grupie pisywalismy elaboraty na ten temat. Tyle czasu juz minelo. On
    wybral dobrze a ja madrzylem nie w ta strone. Za to ma kominek z
    plaszczem. :-) Ale luzik. Da sie z tym zyc. Ludzie robia wieksze glupoty
    budowlane, za ktore i po latach daja sie pokroic, przekonani o
    slusznosci decyzji. Ja moge napisac dla potomnych, nie ma sensu, bo to
    glupota.

    Pozdro.. TK