  • Data: 2013-04-20 15:08:06
    Temat: Re: zmywarka, długość pracy
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-20 12:22, Ministerstwo Propagandy <...@...s> wrote:
    > czy Ktoś tu może używa zmywarki Bosch, nie pamiętam modelu, ale 60 cm...
    >
    > przy ustawieniu temeratury na 45 stopni pokazuje ładnie czas mycia 30
    > minut...
    >
    > ale już po przestawieniu na 70 stopni, pokazuje że czas mycia wynosi 159
    > minut...
    >
    > czy to normalne? w instrukcji ani słowa, w ogóle instrukcja to jakaś
    > ściema...
    >
    > jak to jest z tymi zmywarkami?
    >
    > sory, że trochę OT, ale nie mam gdzie zapytać...

    Przynajmniej w części modeli normalne. Te 45 stopni to nie jest
    prawdziwy program do mycia, tylko maksymalnie skrócony. Chociaż do
    świeżych i niezbyt ubrudzonych naczyń czasami wystarcza.

    W instrukcji przynajmniej dawniej na końcu była tabelka z podanym
    średnim czasem, zużyciem wody i energii każdego programu.