  • Data: 2013-04-20 17:11:52
    Temat: Re: zmywarka, długość pracy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 15:59:00 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak korzystasz z taksówki, to też każesz jechać najdłuższą trasą?

    Nie, ale wolę jechać czystą taksówką. Różnica w kosztach mycia ręcznego i w zmywarce,
    na najdłuższym czyli najlepiej myjącym programie, jest na tyle duża że się nie
    zastanawiam nad groszowymi oszczędnościami. Jak by w zmywarce wychodziło drożej to
    też bym mył na najdłuższym programie. Znam takich co by gówno spod siebie zjedli żeby
    na jedzeniu zaoszczędzić. Ja do nich nie należę.