  • Data: 2013-05-06 09:27:09
    Temat: Re: znowu obiecanki na temat prawa budowlanego
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > K...a czy naprawdę nie da sie tego do diabła zmienić szybko i skutecznie?
    >
    > OSIEM lat sie już ciągną obietnice radykalnych zmian dla budujących domy
    > jednorodzinne i wciąż gówno.
    >

    > Czy nie można by zlecać opracowywania ustaw jakimś firmom zewnętrznym?
    > Przecież ani posłowie ani pracownicy ministerstw nie są zdolni do
    > pracowania żadnego prawa. A jak już coś opracują to okazuje się że powstał
    > kolejny gniot.

    To ja się pochawalę.

    Od kilku dni mam PNB.
    o WZ (z podziałem) składałem w ~03/2010r
    PNB dostałem ~ 04/2013

    Czyli w .. 4 roku od decyzji o budowie
    Jeden rok nalezy odliczyć z działki urzędów, sprawy rodzinne, lecz to nie
    zmienia faktu, że cała procedura urzędnicza (ileż to ja mam kopert z
    pismami) przyczyniła się do wydłużenia całości.

    Nie wiem czy zaczynać, w rządzie siedzą jakieś agenty wpływu, wybuduję i
    zaraz będą mni zabierali katastralnym?