  • Data: 2012-07-12 11:22:06
    Temat: Re: zrobiłem certyfikat energetyczny
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jtm4ii$87v$1@inews.gazeta.pl...
    > W całym domu mam podłogówkę więc ciężko jest mieć różne temperatury :)
    > Podłogówką steruje pogodówka.
    > Temperatura jest stała 21 +/- 0,5 stopnia.

    OK. Pytałem bo czasem jest tak że ktoś nei wspomina o tym że w kilku
    pomieszczeniach utrzymuje temp obniżoną.

    > Teraz czekam na drugi sezon , bo wiadomo pierwszy służy głownie do
    > osuszania.

    Z tym osuszaniem to różnie bywa. Jeżeli dom przezimował z oknami to na cuda
    nie licz. Nieraz jest tak że budowa zamknęta jest wyschnięta na pieprz a
    dopiero po wprowadzeniu się domownicy, ich pranie suszące się, gotowanie,
    mycie podłóg i inne powodują że ściany nabierają większej wilgoci niż
    podczas pustego przestoju.

    > Dodatkowo zamontowałem WM z rekuperatorem. Ciekawy jestem czy przełoży się
    > to na oszczędności ;)

    Oby :) Ja też się od dawna zastanawiam ale tak jak jednio czekają na
    supertanie solary to ja w tym przypadku czekam na supertanią wersję do
    zamontowania :) Nie wiem czy jednak nie pójdę w fotowoltaikę, już mam
    wieści od znajomego co to sprowadza że ceny paneli nawet do 5zł/W już
    zaczynają spadać.

    Marek