  • Data: 2012-07-12 11:31:22
    Temat: Re: zrobi?em certyfikat energetyczny
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnośnie do netu - wszyscy wokół mają net z powietrza :-/ widać w galerii,
    > że droga przy domu jest wybudowana przez gminę w tym samym czasie do mój
    > dom. Wyobraź sobie, że gmina nie pociągnęła w ogóle studzienek
    > telekomunikacyjnych a miejsca mieli masę! Chodniki są szerokie z obu
    > stron, tak, że nawet ścieżka rowerowa się zmieściła po obu stronach ale
    > już zatoczek dla aut brak - kompletne barany.

    Mam równiez napowietrzny internet, obecnie jest szybszy niż kablowy
    , na chwilę obecną posiadam łacze 24Mb/s / 1,5Mb/s z publicznym IP czego w
    TP nie mogłem uzyskać mimo, ze mam linię telefoniczną
    a potrzebne mi było do moich 'zabawek' :)

    szybciej nie potrzeba mi :), dzieciaki oglądają sobie na TV youtuba, my
    możemy sterować roletami, alarmem i bramą się przydaje ciągle, szczegolnie
    otwierani bramy na odległośc
    aby mogli wejsc np.: poprawić mi schody, czy w kuchni frony zmienić, czy też
    wpuscić kogoś z rodziny.
    Raz klucze zatrzasnęła żona, to w koncu i ona sie nauczyła otwierać zdalnie
    bramę garażową z smartfonu.

    Niestety w mieście nasz asfalt przy drodze nie jest tak ładny jak u ciebie,
    cały spękany a rok temu jak naprawiali, to po tej zimie znowu wielkie
    dziury,
    nie kanalizacji deszczowej, nie wspomne o ścieżce dla rowerów:)
    i to dzielnica domkow w miescie ponad 100k mieszkańców

    pozdrawiam
    AT