  • Data: 2010-01-12 21:53:27
    Temat: Re: zuzycie energii elektrycznej
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12-1-2010 22:43, zil0g wrote:
    > *Grzegorz Janoszka* wdusil[a] knefle:

    > Listwy doskonale chronia przed burza... Do pierwszego wyladowania.

    Nie chodzi o trafienie w piorunochron na moim dachu, wtedy nic nie
    pomoże. Natomiast miałem sytuację, gdy na skutek burzy uszkodziło się
    trafo na osiedlu i na kilka godzin w nocy podało wyższe napięcie do
    gniazdek. W najbliższych dniach chyba wszyscy sąsiedzi pielgrzymowali na
    śmietnik ze swoim sprzętem rtv, a potem do media-marktu po zakupy
    częściowo sponsorowane przez ZE. Mnie to ominęło i miałem spokój

    --
    Grzegorz Janoszka