  • Data: 2011-11-28 08:07:41
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    16g2000vba.googlegroups.com...

    >SUMA: 248.68 kWh (tania: 204.69 kWh, droga: 43.99 kWh)
    >KOSZT: tania: 204.69 kWh (65.91 PLN), droga: 43.99 kWh (25.71 PLN) =
    >91.62 PLN

    Ok 92 zł za 10 dosyć ciepłych dni
    Spróbujmy oszacować koszty roczne: październik- listopad-ok 300
    zł/miesięcznie, grudzień-luty myślę min 400 zł miesięcznie,
    marzec-kwiecień- przyjmijmy 300 zł miesięcznie. Sezon to wychodzi ok 2500
    zł.
    I nie ogrzewasz jeszcze całej chałupy z tego co pamiętam.
    Moim zdaniem żadna rewelacja w stosunku do nakładów ale w Twoim przypadku to
    optymalne dla Ciebie rozwiązanie skoro gazu nie masz a obsługowych żródeł
    nie chcesz.