  • Data: 2011-11-28 11:48:20
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 10:06, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Zgoda z tą CWU. Tylko że moim zdaniem powinniśmy to uwzględnić do obliczeń.
    > Gazownicy czy groszkowcy czy nawet osoby palące drewnem(np ja) z reguły
    > podając koszty ogrzewania mają tam wliczone też CWU.  Maniek, czy Markola
    > jak podawali zużycie gazu to nie odliczali tam CWU raczej.

    Oczywiscie ze tak, chodzi tylko o to ze w tym momencie udzial CWU jest
    duzy wiec w oparciu o te wyniki nie mozna obliczac przyszlego zuzycia
    CO. Nie mozesz liczyc, ze teraz zuzylem 100 pln / 10dni, czyli 300
    pln / miesiac, wiec w dwa razy chlodniejszym miesiacu zuzyje 600 pln /
    mc. Bo bedzie inaczej - CWU pojdzie w jednym i drugim miesiacu po ~100
    pln, a CO w jednym 170, a w drugim 340 pln. Suma 540, a nie 600 :)
    Roznice w praktyce beda moim zdaniem jeszcze wieksze. Pozyjemy,
    zobaczymy :) Nie ma co gdybac, ja sie wole opierac na faktach ;)
    pozdr.

    --
    Adam