    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Date: Tue, 29 Nov 2011 19:05:17 +0000 (UTC)
    <jb06i9$dg3$1@inews.gazeta.pl> <jb20ee$his$1@usenet.news.interia.pl>
    <jb20q8$cf4$1@inews.gazeta.pl> <jb215e$j3o$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@r...googlegroups.com>
    <jb2fv4$9gq$1@inews.gazeta.pl> <jb2gg4$d8c$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@i...googlegroups.com>
    <jb2i2g$k99$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@i...googlegroups.com>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Ufam producentowi - robi te sprezarki od lat, w skandynawii chodza od
    > 30 lat i nie slyszy sie o awariach - na allegro mozna czasem kupic za
    > 4-5k pln pompy 15-to (i wiecej) letnie sprowadzone stamtad ktore sa
    > 100% sprawne i maja taki sam COP jak w dniu zakupu :) Koncze juz
    > dyskusje bo Ty zawsze wiesz wszystko lepiej. Nawet jakbym Ci pokazal i
    > dal dotknac pompy dzialajacej bezawaryjnie od 15-tu lat to znajdziesz
    > jakis z czapy wziety argument zeby temu zaprzeczyc. Najlepszy i tak
    > dla mnie jest fakt ze sam chcesz robic pompe ciepla na sprezarce
> [...]
    No to teraz dołożyłeś do pieca a raczej pompy. Norweg co od zawsze żyje w
    kapitalizmie zmienia pełnosprawne pompy ciepła na takie samo pełnosprawne
    tylko nowe. Chyba dlatego że dizajn do piwnicy mu nie pasuje. Ja nie twierdzę
    że Twoja padnie po pięciu latach. Wbrew temu co sobie myślisz życzę Ci jak
    najlepiej. Tylko nie potwierdzonych niczym bajek nie słucham. W tym problem,
    Twój a nie mój oczywiście.