  • Data: 2011-11-29 22:48:58
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 21:41, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Adam... tu kogutek ma rację - załóż ciepłomierz, koszt niewielki, a
    > pomiary dużo bardziej wiarygodne, nawet jakbyś kupił na allegro
    > nielegalizowany. Widziałem taki za kilkadziesiąt złotych, poserwisowy,
    > do domowych pomiarów wydajności PC wystarczy w zupełności.

    Problem w tym ze nawet jak zaloze i wyjdzie COP 4 to on powie ze
    cieplomierz jest zepsuty, nielegalizowany, glupoty pokazuje i takie
    tam :-) Pokazalem wynik pomiaru czujek temperatury w rekuperatorze to
    znowu wymyslil jakas nowa teorie. Szkoda wogole dyskusji na tego
    barana - to on twierdzi ze wymiennik w rekuperatorze moze miec
    maksymalnie 50% sprawnosci (wiecej podobno fizyka nie pozwala) i ze
    silnik dieslowy nie ma prawa odpalic bez swiec zarowych. Jego wywody
    wydaja sie czasem "naukowe" ale to tylko zludzenie :)
    pozdr.

    --
    Adam