    From: " " <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Date: Wed, 30 Nov 2011 14:34:56 +0000 (UTC)

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 29-11-2011 o 23:48:58 Adam <a...@g...com> napisa=C5=82(a):

    > erz, koszt niewielki, a
    > a allegro
    > ch, poserwisowy,
    > =C5=9Bci.

    > Ja ju=C5=BC dawno m=C3=B3wi=C5=82em =C5=BCe to troll to mi nie wierzyli=C5=
    > =9Bcie.

    Lepsze dwa trolle niż jeden spamer. Trolle nikogo nie chcą oszukać. Ktoś, nie
    ja, napisał że Adam to spamer. Jest spam uczciwy " Opla sprzedam". A jest i
    nie uczciwy " kupiłem magnetyzer i rewelacja, 25% oszczędności na paliwie i z
    30 koni pod butem więcej". Wyczuwasz różnicę. Adam podaje tak dobre wyniki że
    są nieprawdopodobne. Poza tym co to za wyniki jak podaje tylko ile energii
    zużył. Głupi się na to złapie. Rola trolla polega na tym że nie tylko w chuja
    innych robi. Czasami trolle ostrzegają. Piszą "pomyśl sam zanim orgazmu
    dostaniesz". Ktoś w tym temacie podał podobne koszty przy ogrzewaniu gazem
    płynnym. To jeden z najdroższych nośników ciepła i tak samo bezobsługowy jak
    pompa ciepła. Na dodatek jak ma się zbiornik z gazem płynnym to da się go do
    samochodu samemu zatankować. Jeśli ja bym potrafił bezpiecznie to zrobić to
    znajdą się tacy co też potrafią. I w takiej sytuacji pompa ciepła przegrywa na
    wszystkich frontach z dużo droższym gazem płynnym. Nigdy nie napisałem że
    pompy ciepłą są złe. Ale nie są tak dobre jak Adam tutaj wciska. Znajdź w
    necie opinie ludzi którzy kazali sobie takie coś zainstalować. Jedni przez
    pompę ciepła prawie do czarnej dziury trafili. Niby dlaczego w takiej sytuacji
    mam wierzyć Adamowi a nie tamtym? Jeśli Adam nie jest spamerem to ma prawo
    mnie nie lubić. Kupił sobie zabawkę a ja mu psuję zabawę bo piszę że nie wie
    ile ciepła pompa produkuje.