    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Date: Thu, 1 Dec 2011 16:19:53 +0100

    > :) 18 lat te ciowie maj Kocio juz chociaz wida , ze skorodowany
    > a rodzice maj od 85 roku stary kocio i daje rad :)

    Ale jaki/jakie ten kociol? Spawany pewnie z grubych blach, kiedys nie
    bylo sensu oszczedzac bo blacha byla tania. Teraz wszystko drogie,
    wiec blachy cieniutkie. Pierwsze co pojdzie do wymiany to pewnie
    podajnik. Duzo oczywiscie zalezy od paliwa jakim palimy i tym jak
    palimy - jak suche to ma szanse pociagnac pare lat :) Jak kociol
    zabezpieczony zaworem 4-d to tez znowu pociagnie troche dluzej. No i

    Szczerze to nie wiem jaka ta balcha gruba, ale w najblizszym czasie z
    ciekawosci sprawdze na pewno bardzo gruba bo znajomy pracowal w zakladzie i
    robil specjalna edycje:)

    Ja u siebie pale tylko calkowicie suchym ekogrosziem lub mialem (rdzy nie ma
    jeszcze w podajniku,
    Opal lezy pod wiata jakis czas, pozniej zaladunek do worków,
    stoi w kotlowni i tylko dosypuje co jaks czas po worku, narazie jestem po 1
    sezonie
    zaczal sie drugi i wciaz jest czysto w kotlowni, raz na tydzien odkurzam,
    obok czysta lazienka,
    ale komin mam 25x25 bardzo dobry ciag.

    Te cala zabawe tratkuje to jako przyjemnosc a nie przymusowa prace :)
    Ty bawisz sie wykresami a ja workami hehe jeszcze mlody jestem to trzeba sie
    ruszac

    Jak mi sie znudzi bardzo to zrobie odwierty i PC kupie jakas niedorga.

    pozdrawiam
    AT