  • Data: 2011-12-01 22:39:42
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Gru, 23:06, "Budyn" <b...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:a693fcfb-081d-49f4-acfe-8a28ee7e6268@
    z1g2000vbx.googlegroups.com...

    > Fajnie ma , juz mu zazdroszcze :-) U mnie idzie dziennie r wno 2m3 gazu na
    > CWU, a teraz dodatkowo na CO jeszcze 6.

    Moim zdaniem on cos kompletnie pokrecil. Nie wierze w cene 7 pln / m3
    netto gazu - predzej uwierzylbym ze kupujac hurtem (na te 25 domow) -
    placi 1 pln netto / m3. Wtedy rzeczywiscie moglby tyle placic za
    ogrzewanie ale nie przy zuzyciu 1m3 / dzien :-)

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?48844-Ile-
    gazu-posz%C5%82o-Wam-juz-w-tym-sezonie/page114

    Tu podaja zuzycie "gazownicy" i srednia to 6-8m3 / dzien w ostatnich
    dniach. Niecalym 1m3 / dzien to nawet CWU by nie nagrzal. Cos
    pomieszal :)
    pozdr.

    --
    Adam