eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
  • Data: 2012-02-10 21:08:36
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:24ea919f-381f-4a24-a0de-8e8f322bc91b@p7g2000yqk
    .googlegroups.com...

    > Mam jeszcze kominek z plaszczem mocy realnej ~9kW, a z boku wisi juz
    > nieuzywany elektryczny kociolek dospela 12kW. Spoko, dam sobie rade,
    > Twoj czarny scenariusz mi nie grozi ;)

    Ciekawe czy kazdy pompiarz ma tak tanio.
    Komina brak bo drogi, ale kominek z plaszczem dla relaksu i kociol
    elektryczny to czemu nie. :-DDD
    Dla mnie super. Tak wiem, ze kociol skads tam, a kominek to i tak panie mial
    byc akurat z plaszczem i calym pierdzieleniem jak do kotla stalopalnego...
    :-))

    Pozdro.. TK