eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12] › Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
  • Data: 2012-02-14 08:58:09
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Argumenty Kikiego i Manka spadly do poziomu przedszkolakow - sorry ale
    nawet mi sie nie chce odpisywac na post ze w nocy temperatura spada mi
    do 15stC bo rece opadaja. Nawet jakbym na 24h wylaczyl ogrzewanie to
    temperatura w sypialniach spadlaby z 18 do maksymalnie 16stC lub
    troche wiecej. A ogrzewania nie wylaczam - w sypialniach mam caly czas
    18, w salonie 21-22, w lazienkach 24stC. Jak ktos nie wierzy to trudno
    - jego problem :)

    18 to juz chłodno :) chociaż ponoc zdrowo