eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-30 11:16:33
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 10:48:57 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Współczuję podłogówkarzom (?) tego okropnego archaicznego systemu
    > (wymyślonego w starożytności), gdzie już dziś trzeba ustawić temperaturę
    > jaką chce się uzyskać jutro :-)

    Ale ja wiem z gory i do konca zycia jaka chce miec temperature "jutro" -
    22 w salonie, 18-19 w sypialni i 24 w lazience - niby po co mialbym
    te temperatury codziennie zmieniac !?:)

    > I to bezcenne czekanie na ciepło po powrocie z wyjazdu na narty: jeszcze
    > tylko kilka godzin i już dzieci będziecie mogli ściągnąć kurtki :-)

    W archaicznym systemie bez zadnej automatyki - moze tak jest :) Ja
    w ogole nie wylaczam ani nie zmniejszam ogrzewania przy wyjazdach.

    > Przyznaję podłogówka jest fajna gdy jest to elektryczna mata w kleju pod
    > płytkami w łazience i włączana razem ze światłem w godzinach wieczornych -
    > to jest komfort - wychodzę z wanny albo z pod prysznica i mam ciepło. Ale
    > system który wymaga ciepłej podłogi gdy tego nie chcę po to by była ciepła
    > gdy wychodzę z wanny to jakieś nieporozumienie.

    Elektryczna mata jest do niczego - dziala zawsze z pelna moca.. Po co?
    Im zimniej sie robi tym chcesz zeby podloga byla cieplejsza, bo tak
    jest przyjemniej. Podlogowka sterowana pogodowka to zapewnia. Letnia
    podloga w lazience i calym "brodziku" w prysznicu to najlepsza rzecz
    jaka mozna miec w lazience :-)

    PS. wiedzialem ze temat kalafiory VS podlogowka ruszy temat he he :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.