eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-30 12:08:10
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 11:48:51 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > No, mnie nie pasuje. Ja zeszlej zimy miewalem okresy, kiedy w dzien bylo
    > minus 15, a w nocy minus 20 z hakiem, a srednia nizsza niz minus 10 byla
    > przez co najmniej pare tygodni. U Ciebie widze zaledwie pare takich dni.
    > Gdzie lezy ten biegun ciepla? :)

    U mnie zima byla wyjatkowo lagodna - bardzo malo mrozu, bardzo malo sniegu,
    za to byla wyjatkowo dluga :) A mieszkam na Slasku, samiutkie poludnie kraju.

    Ale mierzysz srednia, czy tylko tak Ci sie wydaje ze bylo -10stC ?
    Jak mierzysz to daj konkretny dzien - mam wszystko owykresowane to pokaze
    dokladnie jak w tym dniu u mnie wygladala temperatura na zewnatrz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.