eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-30 13:18:28
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0419dd4d-9fc1-409f-bf33-30862c8711da@go
    oglegroups.com...

    > Ale ja wiem z gory i do konca zycia jaka chce miec temperature "jutro" -
    > 22 w salonie, 18-19 w sypialni i 24 w lazience - niby po co mialbym
    > te temperatury codziennie zmieniac !?:)

    Dla komfortu :-) To o czym piszesz to jakaś masakra. 24 w łazience chcę mieć
    tylko rano gdy myję zęby i jestem zaspany, później w w ciągu dnia ok. 20 a
    tylko przy wyjściu z wanny chcę ciepła podłogę. Nie chcę sauny przez cały
    dzień.

    Mam pokój tzw. rozrywkowy gdzie czasem oglądam film, a czasem rekreacyjnie
    gram w dart'a. Zupełnie inną temperaturę chcę do jednego i drugiego i nie
    mam zamiaru tego wcześniej planować.

    W salonie czasem ktoś gościnnie nocuje i nie chce w nocy 21 stopni tylko 19.

    I tak by można długo wymieniać. Możliwość dowolnej zmiany temperatury to
    komfort którego podłogówkarze nie znają.

    > Elektryczna mata jest do niczego - dziala zawsze z pelna moca.. Po co?

    Działa tak jak jest podłączona. Moja ma czujnik temperatury który ją
    wyłącza.

    > PS. wiedzialem ze temat kalafiory VS podlogowka ruszy temat he he :P

    Gdy będę na emeryturze i będę budował "dom spokojnej starości" to tez sobie
    zrobię podłogówkę, teraz prowadzę zbyt aktywny tryb życia.

    Pozdrawiam
    Ergie