eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-30 22:48:15
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >U mnie zima byla wyjatkowo lagodna - bardzo malo mrozu, bardzo malo sniegu,
    >za to byla wyjatkowo dluga :) A mieszkam na Slasku, samiutkie poludnie
    >kraju.

    A u mnie (mała wiocha pod Toruniem) 2 ostatnie zimy były bardzo mroźne ...

    Były dni gdzie temperatura spadała prawie do -29 stopni ...

    Nawet teraz na początku października były noce gdzie temperatura była do -5
    stopni ...
    Głupio było że rano musiałem zasuwać ze skrobakiem , a najśmieszniejsze że
    były dni że skrobałem szyby , działka zaszroniona , wjeżdzam do Torunia i od
    razu temperatura o 3 stopnie wyższa i zero szronu a samochody nie oblodzone
    ani oszronione :)

    Ciepło tam u Was. U mnie zimy są mroźne mimo że w górach nie mieszkam ...
    Zapewne dla tego że mam blisko 2 jeziora oraz rzekę oraz teren jest sporo
    niżej położony niż sam Toruń ...

    Zapewne więc wyliczenia u mnie były zupełnie inne ...
    Bo -10 a -30stopni robi dla pomp ciepła powietrznych duuuużą różnicę :)