eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-11-04 11:48:45
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:101lktmrhq7nr$....@m...org...

    > O ile oświetlenie robi różnicę w zależności od zajęcia, tak 2-3 w zasadzie
    > różnicy nie robi dla człowieka. Rozumiem skręcić ogrzewanie na noc, albo
    > gdy ma się zwalić więcej gości na taniec, ale ze zmianą temperatury do
    > ćwiczeń/lekcji/TV to już lekkie przegięcie (tym bardziej gdy robi się to
    > ręcznie).

    Wbrew pozorom robi się to bardzo prosto - na co dzień mam w tym pokoju 19
    stopni. Przez większość czasu jest nieużywany albo używam go do ćwiczeń.
    Filmy oglądam kilka razy w tygodniu i wtedy po prostu wchodząc przekręcam
    kurek tak samo jak włączam światło. Gdy dzieci chcą tam sobie szaleć to
    zimno im odpowiada gdy mamy np. razem układać puzzle to wtedy też podkręcam
    ogrzewanie.

    Pozdrawiam
    Ergie