  • Data: 2011-12-23 09:52:07
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 10:37, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > jakbyś poczekał do stycznia, to byś się załapał... :-)
    > BTW mogłem pograć na zwłokę, nie odebrać pisma i już po 5-letnim
    > terminie... ciekawe czy to tak działa...

    Chyba nie - wszczeli postepowanie wyjasniajace (czy jak to sie tam u
    nich nazywa) i od tego momentu jest zapewne ilestam dni czy tygodni na
    zamkniecie sprawy. Mogles nieodbierac listu ale chyba tez bys sie nie
    zalapal - tj. dopiero drugie awizo skutkuje, ze list traktowany jest
    jako odebrany. Jakby drugie awizo bylo wypisane juz w 2012 to moze by
    sie udalo ;D

    Ja wczoraj sie zarejestrowalem w ePUAP i poszedlem potwierdzic profil
    zaufany do swojego US - babka tak sie zgrzala przy tym komputerze ze
    po paru minutach wyciagnela "spod lady" wielki wentylator, skierowala
    na siebie i wlaczyla - wygladalo to jak rodem z jakiejs kreskowki :)
    pozdr.

    --
    Adam