  • Data: 2011-12-23 09:37:50
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym ich tam z ..ujami zmiesza w typowym przedswi tecznym stylu a i
    > jeszcze postraszy e do medi w polec . To jest granda e nie maj
    > elementarnego przep ywu wewn trznego danych.

    dodzwoniłem się... "no to będę musiała pójść do archiwum" z bólem
    rzekła pani... "ale proszę mi pismo złożyć, że pan już te dokumenty
    dostarczył do US w innym celu"... oż kurwa, więc jednak wizyta
    nieunikniona...

    > A teraz wyobra sobie e nie masz wszystkich faktur na materia y budowlane
    > bo nie pilnowa e zawsze, sporo rzeczy kupowa o si na rachunek a robot
    > zleca e firmom bez um w i faktur. Wiele os b tak zapewne zrobi o. Padnie
    > sakramentale pytanie, na co pan wydatkowa pozosta e pieni dze ze sprzeda y
    > mieszkania? Gdzie ma pan pokrycie wydatk w w fakturach?
    > I domiar! Z odsetkami za 5 lat!

    no akurat nie było problemem zebranie faktur na sumę za jaką
    sprzedałem mieszkanie, do budowy dołożyłę ponad drugie tyle, a co było
    bez faktur, to już na zawsze pozostanie tajemnicą...

    > Te si zastanawiam, ale mnie chyba to nie dotyczy,  bo ja sprzeda em
    > mieszkanie w grudniu 2005r.

    jakbyś poczekał do stycznia, to byś się załapał... :-)
    BTW mogłem pograć na zwłokę, nie odebrać pisma i już po 5-letnim
    terminie... ciekawe czy to tak działa...

    pozdrawiam
    s_13