  • Data: 2011-12-23 10:50:14
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 11:36, quent <x...@x...com> wrote:

    > I przez 2 lata musialeś wydać całą tę kasę i mieć na wszystko faktury?
    > Ja sprzedałem maju 2011 mieszkanie za 290tys. dom wybudowalem do stanu w
    > ktyrm robie wykonczeniowke, na fakturach mam moze polowe z tych 290 tys.
    > a wydalem juz 310 faktycznie (na czesc rzeczy faktur nie bralem).
    > I co teraz??
    > Kuźwa faszystowskie państwo

    w bodajże 2009 coś się zmieniło w tych przepisach, więc posprawdzaj,
    ja w tym 2006 , żeby nie płacić z automatu 20% podatku podpisałem
    deklarację, że w ciągu 2 lat przeznaczę uzyskane ze sprzedaży
    pieniądze na cele mieszkaniowe, jakbym się nie wyrobił, to mogłem
    prolongować termin, odpowiednio uzasadniając, US szedł na takie
    rzeczy... zresztą wydanie tych pieniędzy nie było w tym czasie
    problemem, to było w przeddzień boomu budowlanego... nie spałem po
    nocach, mając na koncie te 150 tys za mieszkanie i wyliczenia, że dom
    będzie kosztował niecałe 200, a tu z dnia na dzień ceny rosły
    niebotycznie, a ja jeszcze działki nie kupiłem...:-)

    pozdrawiam
    s_13