  • 141. Data: 2011-11-19 14:30:54
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:ja8c64$a3o$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Przepływy są równe, argument padł. Wymyśl inny, moze być spisek masonerii
    > albo jakiego gejostwa. Bo matematycznie i fizycznie to ci nie bardzo
    > wychodzi...
    >

    > b.

    Nie padł bo nikt go do tej pory nie zmierzył. A nawet jak go zmierzy to za
    jakiś czas w wątku o studni napisze że wkradł się mały błąd.

  • 142. Data: 2011-11-19 14:57:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Lis, 14:40, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > rekuperator jest do dupy. mam do sprzedania magnetyzer do pompy ciepła.
    > Zużycie prądu spada o 25% a moc pompy rośnie o 8%. Chcesz? Niedrogo policzę.

    Rozumiem ze to liczone Twoja fizyka? To nie, dzieki :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 143. Data: 2011-11-19 15:14:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Lis, 15:21, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przepływy są równe, argument padł. Wymyśl inny, moze być spisek masonerii
    > albo jakiego gejostwa. Bo matematycznie i fizycznie to ci nie bardzo

    Jak zmierze przeplywy i beda rowne to on wymysli cos innego, zaloze
    sie o flaszke :D Moze kaze sprawdzic czy w kanale nawiewnym nie maja
    gniazda myszki polne ktore swoimi cialkami dogrzewaja zaciagane
    powietrze i falszuja wyniki sprawnosci reku czy cos podobnego.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 144. Data: 2011-11-19 15:32:36
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > policz=EA.
    >
    > Rozumiem ze to liczone Twoja fizyka? To nie, dzieki :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam
    Twoją. To Tobie jak dobrej gospodyni wszystko w rękach rośnie.

  • 145. Data: 2011-11-19 15:48:09
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > gniazda myszki polne ktore swoimi cialkami dogrzewaja zaciagane
    > powietrze i falszuja wyniki sprawnosci reku czy cos podobnego.. ;)

    Jak amerykanie powiedzieli że nie znaleźli w broni chemicznej to Putin
    powiedział że on by znalazł. Kto to sprawdzi co on napisze. Komisję robotniczo
    chłopską chcesz powołać? Biznes jest jak są równe i będą. Co zyska jak mu
    wyjdą nierówne i to napisze? Cały czas mami naiwnych przepływami w m3 a we
    wzorach na ciepło nie występują objętości a masy. 100m3 zimnego powietrza to
    sporo więcej masy niż 100m3 ciepłego. Pomiar ma przed wentylatorami. Pisać
    dalej czy już dostatecznie wpierdoliłem się pomiędzy wódkę a zakąskę. Widział
    Ty kiedyś balon na zimne powietrze, bo on twierdzi że taki da się zrobić.

  • 146. Data: 2011-11-19 16:16:43
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ja8j3p$2dc$1@inews.gazeta.pl...
    > wzorach na ciepło nie występują objętości a masy. 100m3 zimnego powietrza
    > sporo więcej masy niż 100m3 ciepłego. Pomiar ma przed wentylatorami. Pisać

    cytat twój wczesniejszy: >Kluczowe jest dużo ciepłego i mało zimnego.

    no i jebudu, znów teoria w pizdu :-) Jesli przepływy (w m3/h) sa równe to
    masa zimnego jest nieco WIĘKSZA niz ciepłego ( a nie odwrotnie wg twojej
    teorii spisku producentów), czyli reku tak naprawde ma jeszcze wiekszą
    sprawność niż wyszło w pomiarach.
    Dawaj dalej, ja obstawiam masonów, na to cholera wzorów nie znajdę zeby
    skutecznie argumentować.

    b.

  • 147. Data: 2011-11-19 18:11:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 19 Lis, 17:16, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
    > Dawaj dalej, ja obstawiam masonów, na to cholera wzorów nie znajdę zeby
    > skutecznie argumentować.

    Nasz kolega jest po prostu producentem rekuperatorów, a paląc głupa i
    prowokując do dyskusji napędza sobie klientów :P Ot i cały spisek :>

    L.

  • 148. Data: 2011-11-19 18:15:11
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sprawność niż wyszło w pomiarach.
    > Dawaj dalej, ja obstawiam masonów, na to cholera wzorów nie znajdę zeby

    Oddaj państwu kasę za szkołę. Dużo ciepłego mało zimnego działa dobrze w
    zimie. Bo latem odwrotnie. A u niego mało ciepłego i dużo zimnego. I działa
    dobrze. To albo cud albo nawijanie makaronu na uszy. W cuda nie wierzę to
    zostaje że pic na wodę fotomontaż i pieprzenie kotka za pomocą młotka. Chcesz
    magnetyzer?

  • 149. Data: 2011-11-19 20:50:47
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ja8rnf$sbi$1@inews.gazeta.pl...
    > zimie. Bo latem odwrotnie. A u niego mało ciepłego i dużo zimnego. I
    > działa
    > dobrze. To albo cud albo nawijanie makaronu na uszy.

    Fakty nie zgadzają sie z twoją opinią? Tym gorzej dla faktów :) Wolałbym
    zebys używał w dyskusji takich jednostek jak kelwiny i kWh, w jakich
    jednostkach sie cuda liczy to nie wiem...
    Jak bedziesz miał jakis argument niemakaronowy to sie odezwij, do tego czasu
    eot.

    b.

  • 150. Data: 2011-11-19 21:05:13
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednostkach sie cuda liczy to nie wiem...
    > Jak bedziesz miał jakis argument niemakaronowy to sie odezwij, do tego czasu

    Nie interesuje mnie co byś wolał. Fakty nie zgadzają się z tym jak powinno być
    bo są naciągane. Chcesz magnetyzer, niedrogo sprzedam. To ze masz inne zdanie
    świadczy nie o tym że wiesz lepiej tylko że masz inne zdanie.