    From: lukas <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Remont lazienki - kolejnosc
    Date: Sun, 15 Mar 2009 11:52:05 +0100

    Witam,

    zamierzam przeprowadzić generalny remont lazienki w przedwojennej
    kamienicy. Niestety z uwagi na dostepne fundusze, remont ten bedzie
    odbywal sie niewielkimi kroczkami.
    Jaka nalezy przyjac kolejnosc jesli do zrobienia jest:
    - nowa posadzka (styropian, na to beton/zaprawa) z czego na czesci ma byc
    wodne ogrzewanie podlogowe
    - poprowadzenie nowych rur cwu z uwagi na zmiany w rozkladzie odbiornikow
    wody
    - przesuniecie scianki dzialowej - tzn rozbicie istniejacej ceglanej i w
    nieco innym miejscu zrobienie scianki dzialowej (czy ta scianke nalezy
    postawic przed, czy po zrobieniu posadzki)
    - na scianach i suficie plyty gipsowe kartonowe. Czy pod te plyty mozna
    polozyc jakies ocieplenie? np wate?

    Ponadto mam pytanie o to jak zrobić odpływ do wanny w posadzce jesli nie
    wiem, jaki konkretny model wanny bedze mial?

    I to chyba wszystko, za wszelkie uwagi serdecznie dziekuje

    --
    Pozdrawiam,
    lukas