  • 1. Data: 2009-11-01 21:10:59
    Temat: Thuje tarasowe - co na zime ?
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    Mam na tarasie thuje w donicach. Zostaly kupione w tym roku i pieknie sobie
    rosna.
    Ze wzgedu na nadchodzace zimno zaczynam sie zastanawiac co z nimi robic -
    chcialbym aby w przyszlym roku dalej sobie rosly w tych donicach i w zwiazku
    z tym nie chcial bym przesadzac ich do ogrodu, ale nie chce rowniez
    doprowadzic do przemarzniecia korzeni.
    Niestety nie mam jasnej piwnicy gdzie mogly by przezimowac.
    Bardzo prosze o rade - co zrobic, jak je zaizolowac zeby przetrwaly zime w
    dobrej kondycji?

    Marek Sondkowski

  • 2. Data: 2009-11-02 14:38:11
    Temat: Re: Thuje tarasowe - co na zime ?
    Od: "Gocha M." <g...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Użytkownik "zonda" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety nie mam jasnej piwnicy gdzie mogly by przezimowac.
    > Bardzo prosze o rade - co zrobic, jak je zaizolowac zeby przetrwaly zime w

    Moje thuje ładnie przezimowały już trzy zimy na tarasie w donicach.
    Absolutnie nic im się nie stało przy kilkunastostopniowych mrozach.
    Zatem chyba nie ma co się obawiać.
    Pozdrawiam
    Gocha

  • 3. Data: 2009-11-02 15:23:20
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    > Moje thuje [...]

    Panie i Panowie, to są _tuje_:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=tuja&sourceid=Mozilla
    -search&od=0

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 4. Data: 2009-11-02 16:43:52
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > Panie i Panowie, to są _tuje_:
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=tuja&sourceid=Mozilla
    -search&od=0

    Jeśli chcesz tak błyszczeć swoją wszechwiedzą, to pisz po polsku:
    "żywotnik".

  • 5. Data: 2009-11-03 03:42:27
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    zonda wrote:
    -search&od=0

    > Jeśli chcesz tak błyszczeć swoją wszechwiedzą, to pisz po polsku:
    > "żywotnik".

    Jest to też poprawna nazwa, tak samo jak "tuja". A błyszczenie nie jest
    mi do niczego potrzebne.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 6. Data: 2009-11-03 06:53:13
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Mon, 2 Nov 2009, Michal Misiurewicz wrote:

    > Panie i Panowie, to są _tuje_:
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=tuja&sourceid=Mozilla
    -search&od=0

    > Pozdrowienia,
    > Michał
    Myślę, że przymiotnik tujowy ma szansę na błyskotliwą karierę.

    Pozdr.

    D.P.