  • 1. Data: 2011-09-12 14:59:22
    Temat: Rozdzielacz CO
    Od: "trio" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam 7-mio obwodowy rozdzielacz c.o. ale okazało się, że jednak lepiej gdybym
    zastosował 8 obwodów (dodatkowy grzejnik). Czy mogę zamontować dodatkowy
    obwód jak na tym zdjęciu
    http://lh3.ggpht.com/_RSNEQunpnbg/TQkudWTk9YI/AAAAAA
    AACUY/2MjSDd9gut0/rozdzielacz.jpg%22

    Czyli tam, gdzie można "zwiększyć" rozdzielacz i podpiąć z innym to
    wyprowadzić kolejną rurkę alupex kolankiem z tego bodajrze 28mm gwintu?

    Z góry dziękuję za odp.

  • 2. Data: 2011-09-12 15:22:54
    Temat: Re: Rozdzielacz CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    trio wrote:
> [...]
    > mam 7-mio obwodowy rozdzielacz c.o. ale okazało się, że jednak lepiej
    > gdybym zastosował 8 obwodów (dodatkowy grzejnik). Czy mogę zamontować

    imho możesz :)

  • 3. Data: 2011-09-12 16:01:46
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "trio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czyli tam, gdzie można "zwiększyć" rozdzielacz i podpiąć z innym to
    > wyprowadzić kolejną rurkę alupex kolankiem z tego bodajrze 28mm gwintu?

    Cóż to za partyzantka zrobiona przy tym 4 od lewej zaworze?

  • 4. Data: 2011-09-12 17:00:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janko walski wrote:
    > Użytkownik "trio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    AACUY/2MjSDd9gut0/rozdzielacz.jpg%22

    > Cóż to za partyzantka zrobiona przy tym 4 od lewej zaworze?

    no fakt że rurka nieźle wyłamana...

    ciekawe czy by wytrzymała 6 atm próby ciśneiniowej. :)

  • 5. Data: 2011-09-13 12:58:53
    Od: "trio" <t...@w...pl>

    Użytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "trio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    AACUY/2MjSDd9gut0/rozdzielacz.jpg%22

    > Cóż to za partyzantka zrobiona przy tym 4 od lewej zaworze?

    To nie zdjęcie mojego rozdzielacza, tylko znalezione w internecie jako
    przykład "rozszerzenia" o jedno "oczko". :)

  • 6. Data: 2011-09-13 14:01:41
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    AACUY/2MjSDd9gut0/rozdzielacz.jpg%22

    > To nie zdjęcie mojego rozdzielacza, tylko znalezione w internecie jako
    > przykład "rozszerzenia" o jedno "oczko". :)

    zasadniczo, to dla mnie, na tym zdjęciu najgorszy kaczan jest na dole (tak,
    wiem, że nie Twoje)...

    ale jeśli nie widzisz nawet cienia możliwości dodania kolejnych obwodów w
    przyszłości,
    to takie rozszerzenie będzie działać zupełnie normalnie...

    minimalnie trudniej będzie sie odpowietrzać,
    mogą być delikatne (wątpię czy zauważalne) różnice w "wydajności" ostatnich
    pętli

    jeśli tylko Twoje poczucie estetyki na to pozwala i szkoda Ci wydać
    kilkanaście złotych
    na kolejny segment (przedłużkę) do rozdzielacza,
    to IMHO możesz tak spokojnie zrobić