  • Data: 2010-03-04 13:03:59
    Temat: Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...i znowu trza bedzie zaopatrzyc sie w solarne i bateryjne odstraszacze
    dla kretow i nornic. Te z poprzednich lat juz sie w wiekszosci zuzyly. :)

    W moim przypadku jest to jedyny skuteczny sposob na kreta.

    Warunek: na zime trza te urzadzenia wyciagnac, zeby kret sie nie
    przyzwyczajal
    za bardzo.

    Z mojego doswiadczenia zauwazylem, ze takie piskliwe urzadzenia dzilaja
    przez pol roku, bo tyle krecisko potrzebuje, aby sie przyzwyczaic.

    Na 1200 m2 minimum 6 piskliwych urzadzen wystarcza z powodzeniem.

    Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)