  • Data: 2012-02-01 20:57:27
    Temat: Rozprowadzenie ciepła z kominka
    Od: "adriano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    chcę wykonać proste rozprowadzenie ciepła z kominka. Kominek jest w salonie,
    a ciepło chcę rozprowadzić do 3 pokojów na poddaszu. I teraz pytania:

    - czy przez strop puścić jedną rurę i ją na poddaszu rozdzielić trójnikiem
    czy puścić do każdego pomieszczenia oddzielną rurę? pomieszczenia znajdują
    się obok siebie i z trójnika do innych pokojów poleciało by max dalej 1m w
    poziomie
    - jaka średnica rur?
    - jakieś rady? :)

    pozdr.