  • 1. Data: 2015-12-05 20:51:32
    Temat: Rysy na stropie Teriva
    Od: 3...@g...com

    Jestem w trakcie budowy domu. Strop na jaki sie zdecydowałem to Teriva został
    wykonany mniej więcej 1,5 roku temu. obecnie jestem na etapie wykańczania domu
    wewnątrz i postanowiłem uruchomić piec. Ekipa w tym samym czasie robi mi gładź na
    tynku cementowo wapiennym. w pierwsze dni jak temperatura wewnątrz budynku sie
    podniosła do około 20 stopni bardzo było słychać jak strop pracuje tzn. takie głuche
    strzały. teraz jak zaczynają szlifować gładź widać rysy wzdłuż belek i w poprzek
    pustaków (gary)
    Czy to jest normalne zjawisko?

  • 2. Data: 2015-12-06 00:04:17
    Temat: Re: Rysy na stropie Teriva
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 20:51:34 UTC+1 użytkownik 3...@g...com napisał:

    > Czy to jest normalne zjawisko?

    Taki sobie strop wybrales. Trzeba bylo robic monolit - on nie peka :)
    Pozostaje sie przyzwyczaic. Pekac moze z roznych powodow - moze byl liczony
    na styk albo ktos dal za cienka warstwe betonu na gore. Wzglednie wykonawca
    zajumal pare belek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-12-06 22:14:08
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 00:04, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > na styk albo ktos dal za cienka warstwe betonu na gore. Wzglednie wykonawca

    Albo beton B20 był B20 tylko z nazwy. Żeby nie było - też mam terivę i u
    mnie 0 problemów.

    --
    Gregorius