  • 111. Data: 2014-05-15 15:55:00
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:28:08 UTC+2 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Może ale to nie Twój interes. Oni oferują Ci treść za umieszczanie reklam, >nie
    zgadzasz to szukaj gdzie indziej.
    To niech sobie umieszczają ja np. nie chcę ich oglądać i zamykam/blokuje.
    I same sobie w stopę strzelają
    > To jest koło zamknięte, blokujesz reklamy delikatne, wsadzimy Ci nachalne,
    >zablokujesz nachalne, to będą chamskie albo nie będzie reklam i nie będzie >treści.
    Niech autorzy treści wymyśla np. chamsko/nachalne nie dające się zblokować będą pisać
    sami dla siebie bo nie będzie chętnych do odbioru tych treści.
    > Nie zamierzam zwiększać im oglądalności.
    Więc od początku nie wiedziałeś o czym pisałeś?

  • 112. Data: 2014-05-15 17:05:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:30:38 UTC+2 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    >Może tak zrozumiesz:
    >Wszelkie adblocki/blokowanie reklam/nieczytanie ich/nieoglądanie itp. to
    >póki co legalne jest.

    ja mysle ze on dobrze rozumie, tylko jest z tych ze tyłów nie może podać :)
    Zauważ jak zgrabnie dyskusje wykierował z artykułów platnych na blokowanie
    reklam. To sa dwie różne sprawy.
    Wp.pl technicznie juz dojrzała do klientów z adblokiem - gdy sie chce
    obejrzec film to jest informacja "sorry, ale blokujesz...". Nie skłoniło
    mnie to aby odblokowac wp -a tylko zeby tam nie oglądac. Ich wola.

    b.

  • 113. Data: 2014-05-15 22:44:09
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Wp.pl technicznie juz dojrzała do klientów z adblokiem - gdy sie chce
    > obejrzec film to jest informacja "sorry, ale blokujesz...". Nie skłoniło
    > mnie to aby odblokowac wp -a tylko zeby tam nie oglądac. Ich wola.

    Dokładnie! Mnie też nie skłoniło nigdy żeby wyłączyć Privoxy jeżeli film nie
    chce wystartować czy jest informacja o tym, że blokuję. Po prostu nie
    oglądam. Jest problem w tym taki, że oni wcale nie widzą czy blokujesz
    reklamy! Oni chcą nam zapuścić wykonywalny kod w naszych przeglądarkach,
    który nie wiadomo co robi.

  • 114. Data: 2014-05-15 22:46:06
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:35:15 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > Ciekawsze programy w TV to nagrywam i oglądam później przewijając reklamy.
    > Albo robię tak, że robię stopklatkę, idę zrobić kawę i jak wracam to mam
    > już
    > naciągnięte ileś na dysk i jak są reklamy to robię skip5 minut i oglądam
    > dalej.

    > Złodziej jesteś;)

    Nie jestem złodziejem :-) Za dekoder płacę. Jedyna reklama jaka na mnie w
    życiu zadziałała to Mercedesa:-)

  • 115. Data: 2014-05-15 22:47:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 13:53:31 +0000 (UTC), masti

    > publiczna witryna nie jest prywatnym domem - to w sieci.

    Witryna jest publiczna, ale nadal jest czyjąś własnością. W tym wypadku z
    pewnością nie Twoją. Wchodzisz więc na czyjąś witrynę, która "wisi" na
    czyimś sprzęcie, "wysysasz" czyjś transfer - i za to wszystko płaci ktoś.
    Sam nie ponosisz żadnych kosztów związanych z oglądaniem czyjejś witryny.
    Jednocześnie nikt Cię nie zmusza do wchodzenia tam, a jednak włazisz.
    Powinieneś mieć wyświetlone reklamy, co pozwoli zarobić "witrynie" na
    pokrycie kosztów które wygenerowałeś gdy zapragnąłeś tam zajrzeć. Ale w
    zamian sobie ściągnąłeś blokersa, bo to łatwe, proste i przyjemne. Czy w
    porządku, to już kwestia "sumienia".

    > W realu firmy włażą z reklamami wszędzie gdzie się da.

    No i rozkładasz ręce, bo nie masz narzędzi. Pozostaje ignorować.

    --
    Pozdor Myjk

  • 116. Data: 2014-05-15 23:06:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 22:47:39 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

> [...]
    > z pewnością nie Twoją. Wchodzisz więc na czyjąś witrynę, która "wisi" na
    > czyimś sprzęcie, "wysysasz" czyjś transfer - i za to wszystko płaci

    bo on ja tam wiesza, żeby przypadkiem nikt jej nie znalazł

    > Sam nie ponosisz żadnych kosztów związanych z oglądaniem czyjejś
    > witryny.

    oczywiście, że ponoszę.

> [...]
    > przyjemne. Czy w porządku, to już kwestia "sumienia".

    > No i rozkładasz ręce, bo nie masz narzędzi. Pozostaje ignorować.

    owszem. Narzędzia są.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 117. Data: 2014-05-15 23:27:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 21:06:29 +0000 (UTC), masti

    > bo on ja tam wiesza, żeby przypadkiem nikt jej nie znalazł

    Naczynia powiązane.

    > oczywiście, że ponoszę.

    Oczy psujesz.

    > owszem. Narzędzia są.

    Równie skuteczne?

    --
    Pozdor Myjk

  • 118. Data: 2014-05-16 09:41:57
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:55:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    pisać sami dla siebie bo nie będzie chętnych do odbioru tych treści.

    > Więc od początku nie wiedziałeś o czym pisałeś?

    Czy to rozumiesz słowo pisane?
    Np. czy wiesz jaka jest różnica pomiędzy nie wchodzeniem na stronę, a blokowaniem
    reklam na tej stronie?
    Albo czy jest do Ciebie w stanie dotrzeć różnica pomiędzy autorem treści na stronie a
    reklamodawcą?
    Jeszcze jedno, ale to na pewno za trudne dla części czytających, jaki jest przepływ
    pieniędzy między stronami biorącymi udział w internetowych serwisach utrzymywanych z
    reklamy (autor/agencja reklamowa/reklamodawca/provider internetu/czytający) ?

    --
    ZZ@private

  • 119. Data: 2014-05-16 09:46:43
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 17:05:45 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > U�ytkownik "Kris" <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:30:38 UTC+2 u�ytkownik ZbyszekZ napisa�:

    > ja mysle ze on dobrze rozumie, tylko jest z tych ze ty��w nie mo�e poda� :)

    > Zauwa� jak zgrabnie dyskusje wykierowa� z artyku��w platnych na blokowanie
    >
    > reklam. To sa dwie r�ne sprawy.

    Jest jakaś różnica wg Ciebie? Jedno i drugie to łamanie umowy pomiędzy autorem strony
    i czytającym.

    > Wp.pl technicznie juz dojrza�a do klient�w z adblokiem - gdy sie chce
    >
    > obejrzec film to jest informacja "sorry, ale blokujesz...". Nie sk�oni�o
    >
    > mnie to aby odblokowac wp -a tylko zeby tam nie ogl�dac. Ich wola.

    Tyle że to koło zamknięte, za chwilę się pojawi jakiś "geniusz", który przełamie to
    zabezpieczenie, przecież to legalne.
    Etyka dla niektórych to puste słowo.

    --
    ZZ@private

  • 120. Data: 2014-05-16 10:54:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 23:27:58 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Thu, 15 May 2014 21:06:29 +0000 (UTC), masti

    > Naczynia powiązane.

    a na temat?