  • 121. Data: 2014-05-16 10:55:14
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 00:41:57 -0700 osobnik zwany ZbyszekZ
    napisał:

    > Czy to rozumiesz słowo pisane?
    > Np. czy wiesz jaka jest różnica pomiędzy nie wchodzeniem na stronę, a
    > blokowaniem reklam na tej stronie? Albo czy jest do Ciebie w stanie
    > dotrzeć różnica pomiędzy autorem treści na stronie a reklamodawcą?
    > Jeszcze jedno, ale to na pewno za trudne dla części czytających, jaki
    > jest przepływ pieniędzy między stronami biorącymi udział w internetowych
    > serwisach utrzymywanych z reklamy (autor/agencja
    > reklamowa/reklamodawca/provider internetu/czytający) ?

    teraz to już jestem prawie pewien, że zarabiasz na wstawianiu tych
    gównianych reklam i dlatego tak Cię boli, że nikt tego nie chce oglądać

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 122. Data: 2014-05-16 10:57:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 May 2014 08:54:16 +0000 (UTC), masti

    > a na temat?

    Wiesza publicznie, owszem, i stara się aby jak najwięcej osób ją znalazło,
    tak -- bo chce zarabiać pieniądze. W tym wypadku model zarabiania opiera
    się na reklamach (jak i w większości przypadków). Jak nie ma oglądających
    reklamy, to spadają zarobki, bo za brak skuteczności musi obniżać stawki,
    ciąć na jakości itd. Jednym zdaniem: niektórzy sami na siebie bat kręcą i
    się potem dziwią, że taki syf jest.

    --
    Pozdor Myjk

  • 123. Data: 2014-05-16 11:05:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 10:57:36 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

> [...]
    > musi obniżać stawki, ciąć na jakości itd. Jednym zdaniem: niektórzy sami
    > na siebie bat kręcą i się potem dziwią, że taki syf jest.

    idąc tym tropem to sklepikarz otwiera sklep bo chce zarabiać pieniądze. I
    jak ludzie nie przychodzą to on nie zarabia i bankrutuje.

  • 124. Data: 2014-05-16 11:14:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 May 2014 09:05:50 +0000 (UTC), masti

    > idąc tym tropem to sklepikarz otwiera sklep bo chce zarabiać pieniądze.
    > I jak ludzie nie przychodzą to on nie zarabia i bankrutuje.

    Znowu wyciągasz analogie niczym słaby magik z dziurawego kapelusza.

    --
    Pozdor Myjk

  • 125. Data: 2014-05-16 11:30:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 11:14:31 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Fri, 16 May 2014 09:05:50 +0000 (UTC), masti

    > Znowu wyciągasz analogie niczym słaby magik z dziurawego kapelusza.

    to jest dobra analogia. Sprowadza się do tego, że konsumenci nie chcą grać
    w grę ustaloną przez dostawcę.

  • 126. Data: 2014-05-16 11:37:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 maja 2014 09:41:57 UTC+2 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Jeszcze jedno, ale to na pewno za trudne dla części czytających,
    Argumenty się kończa?

    >jaki jest >przepływ pieniędzy między stronami biorącymi udział w internetowych
    >serwisach >utrzymywanych z reklamy (autor/agencja >reklamowa/reklamodawca/provider
    >internetu/czytający) ?
    A co to interesuje Kowalskiego.
    -Wchodzi na stronę bez użycia adbloka to sobie może reklamę obejrzeć lub zamknąć(a
    tak na marginesie: zamknięcie bez obejrzenia to tez wg. ciebie kradzież?)
    -Wchodzi na stronę używając adbloka(bo nie lubi/nie chce oglądać reklam)i nawet nie
    zauważa że tam jakaś reklama była.

    Kurcze na przepływach pieniędzy w serwisach się znasz a przynajmniej tak twierdzisz a
    prostej rzeczy nie potrafisz zrozumieć: ludzie nie maja obowiązku oglądania reklam i
    tak jak wchodząc do biedronki nie musze brać do łapy ich gazetki tak wchodząc na
    stronę nie musze oglądać reklam i są ku temu legalne narzędzia aby te reklamy
    zablokować.
    Może jeszcze prościej:
    - na skrzynce pocztowej w bloku/przed domem możesz sobie nakleić naklejkę "czysty
    punkt" i teoretycznie nie powinieneś znajdować tam przesyłek reklamowych bo tego nie
    życzysz Sobie.
    -przeglądając strony w necie masz zamiast naklejki "czysty punkt" masz np. adbloka. I
    powinien on wycinać reklamy.
    A jeśli twórca reklamy zaprojektuje ją tam że adblok jej nie wytnie(gdzieś tam wyżej
    jest o bardziej nachalnych reklamach) to dokładnie to samo co ulotkarz który oleje
    informację że nie chcesz ulotek i wrzuci je do skrzynki.

  • 127. Data: 2014-05-16 11:51:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-15 12:36, Myjk pisze:

    > Czy innych użytkowników (a może powinienem napisać lamerów (?), którzy
    > jednak reklam nie blokują i tym samym z pewnością pośrednio utrzymują
    > portal/aplikację), reklamodawcę (który wykłada kasę na reklamę swojego
    > produktu/usługi, a nie ma wymiernych skutków, lub skutki reklamy są
    > mniejsze), czy reklamującego (który po odejściu reklamodawcy nie jest w
    > stanie utrzymać darmowego serwisu/aplikacji).

    Nie rozumiem skad takie lalum.
    Jak tworca tekstu czy innych tresci jest na tyle
    przebojowy/kompetentny/wartosciowy to niech te swoje teksty po prostu
    udostepnia platnie i tyle. Tlumaczenie, ze kogos okrada sie bo blokuje
    sie reklamy to jakies pomieszanie z poplataniem. To jego sprawa czy to
    co publikuje jest na tyle wartosciowe, ze mozna to sprzedac jakiej
    kolwiek innej forme, czy tez teksty sa na tyle powtarzalne, ze udaje sie
    zarobic wylacznie na reklamie. Popieranie takich tworcow sprawia, ze
    produkuje sie newsy wylacznie po to zeby zarobic na reklamach. Daje sie
    straszny tytul, a w tresci miedzy oczywiscie kolejnymi reklamami
    znajduje sie tekst nie majacy wiele wspolnego z tytulem, czy chocby
    reklamy przed seansem w kinie.
    Tworca tych jak to piszecie tresci moze zawsze wydac ksiazke. Jezeli
    bedzie na tyle wartosciowa to zarobi, a jak nie to niech sam szuka
    sponsorow.

    Pozdro.. TK

  • 128. Data: 2014-05-16 11:54:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Tyle że to koło zamknięte, za chwilę się pojawi jakiś "geniusz", który
    >przełamie to zabezpieczenie, przecież to legalne.
    >Etyka dla niektórych to puste słowo.

    A dlaczego puste, to ze ktos ma nieco inne zdanie to wcale nie znaczy ze
    relatywizuje pojęcie dobra i zła.
    Wiec generalnie sie zgadzamy ze kraść nie wolno, a tu problem jest w
    granicy, kiedy już wolno sie bronić przed nadmiarem niechcianych treści.

    b.

  • 129. Data: 2014-05-16 12:03:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 May 2014 09:30:49 +0000 (UTC), masti

    > to jest dobra analogia.

    Przedstawiona w takiej formie jak twoje, nie.
    Dopiero po "lekkiej" modyfikacji...

    > Sprowadza się do tego, że konsumenci nie chcą grać
    > w grę ustaloną przez dostawcę.

    ...z której wychodzi, że część klientów sklepu po przyjściu do niego
    stwierdza, że jest tam nie taki wzór klepki na podłodze, zbyt pstrokate
    ściany, regały za niskie, a ceny za wysokie i w związku z tym zamiast
    kupować (albo nie kupować i zwyczajnie wyjść), przekleja naklejki z
    tańszych towarów na droższe, albo wręcz zwyczajnie wynosi towar pod
    pazuchą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 130. Data: 2014-05-16 12:11:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-15 22:46, kiki pisze:

    > Nie jestem złodziejem :-) Za dekoder płacę. Jedyna reklama jaka na mnie
    > w życiu zadziałała to Mercedesa:-)

    Na mnie tez, ale pewnie nieco inna.:-)

    http://motoryzacja.interia.pl/news-tego-mercedesa-zj
    ada-rdza,nId,1380112,nPack,2